zaterdag, mei 27, 2017

Holiday Feeling


















Slechts een uurtje van Zweden, genieten
van het prachtige Denemarken.

Wat is het altijd genieten van
de ruime stranden in Denemarken.

Een paar keer per jaar wil 
ik naar Denemarken, hoewel 
we nu alles geloof ik wel gezien hebben.
Is het altijd heerlijk ontspannen.

 en Blijft het heerlijk.
De 9 dagen waren zo voorbij.
Maar ik beken, tel alweer af naar de 
volgende vakantie.

Dan gaan we totaal wat anders
doen.

Ondertussen, ben ik blij
verrast dat jullie de blog lezen, 
zo leuk alle reacties, ik publiceer ze niet
maar lees ze wel allemaal.

Thxs.

Het huis, daar gaat het goed mee.
Wij buffelen door, het meeste komt
natuurlijk voor Timmermans rekening :)

Geduld, moeten we
gewoon hebben. 

Kram/ Marion 


 

 

* Stevns Klint / Møns Klint 










4 opmerkingen:

  1. Prachtig daar zeg ! Ik geniet nog altijd heel erg van je blog en de mooie foto's .
    Fijne dag vandaag, hartelijke groet van Gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat moet het daar ook heerlijk zijn.... Ik geniet mee met de foto's

    BeantwoordenVerwijderen